Bitwa to mój drugi i ostatni scenariusz do Eberrona. W 2007mym wygrałem nim (na spółę z „Połykaczem” Oskara Usarka) Quentina. Fabuła, rozgrywająca się w dwóch warstwach, opowiada losy tytułowej bitwy. Scenariusz, mimo iż rozpisałem go jako jednostrzał, stosunkowo łatwo można wkomponować do dowolnej eberronowej kampanii.
Poniżej wersja, która ukazała się w Gwiezdnym Piracie, numer 22:
Bitwa na Mokradle Roasz – GP#22 (.pdf 1,2 Mb)
Mechanika, na której rozpisano bitwę, to kaduFATE.
[…] musiałem się z tym problemem zmierzyć, kiedy pisałem Bitwę na Mokradle Roasz. Z perspektywy czasu uważam, że to było bez sensu – pisać scenariusz do settingu do […]
[…] później napisałem Bitwę na mokradle Roasz (wspominki tu). To był co najmniej zwariowany scenariusz. Co to był za pomysł, żeby napisać […]